Caroline

Hejsan Hejsan, japp idag har det då varit en såndär "vanlig" skoldag då typ inget speciellt har hänt. Ja asså idag skulle jag och jenny då ha idrotts lektionen med det blev flyttat till nästa vecka eftersom hon inte mådde bra, men det gör bara så att vi får mer tid vilket betyder= bättre betyg förhoppningsvis:)
Japp på vägen hem ringde jag pappa så han kunde komma och hämta mig, för imorgon har ju vi nationella proven, och till det gick vi då ta med oss något att kanske äta eller dricka, så jag passade på att handla en bagett, chokladkaka, festis (orange) och en daim glass till både mig och syrran (super good!)

Måste bara säga Krya på dig Jenny!



♥Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0