jenny

Hoppas snart att våra läsare stiger, som My sa det känns rätt tråkigt när ingen annan komenterar eller läser hihi. Nu har jag precis ätiti, det blev äen jag som lagade maten idag och mumma vad god den blev. Amerikanska Blåbärspannkaka. Så nu ska jag och mami kolla på ''unga mödrar'' sen blir det ''outsiders'' och ''CSI NY'' skönt att ha en mamma som gillar samma program som jag.

haha just det, jag och mamma satt och pratade om olika karriärer för någon vecka sen, då jag kunde se att hon var lite bekymmrad i henes blick. och rätt som det var så säger hon:

Mamma: Gud vad jag skulle vilja bli ''CSI:are''.
Jag: haha, vad säger du mamma?
Mamma: ja, men tänk att få springa runt med en beautybox och ta massa fingeravtryck.
Jag: Men det är ju inte heller allt dom gör mamma.
Mamma: nej, det stämmer ju också ...


så söööt min mamma är!

Kommentarer
Postat av: jenna

men jenny, jag läser ju hihi

2008-02-04 @ 19:26:50
Postat av: jenny

Jenna: aaw du är ju så underbar :)

2008-02-04 @ 20:14:16
URL: http://trion.webblogg.se
Postat av: jenna

hihi, ^^

2008-02-06 @ 21:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0