jenny

bara för att jag har så himlans  tråkigt, om man bort ser från top model season 9 som går  på trean just nu

X) hamnat på sjukhus/akuten
(X) förlorat någon jag älskade
( ) dödat någon
(X) bakat sockerkaka
(x) velat dö
(X) lyssnat på samma låt en hel natt
( ) ätit godis istället för att gråta
(X) varit ordlös
(X) hatat värme
(X) skrivit på någons arm
(X) dissat någon som ringt på min mobil
(X) dissat någon som gillar/gillat mig
(X) hatat någon som jag egentligen älskar
(X) ångrat mig
(X) varit svartsjuk
(X) har ätit middag med någon jag tycker om
( ) tror på det övernaturliga
(X) har hatat mina föräldrar
(x) ätit jättemycket och sedan spytt
(X) hatat min kropp och mitt utseende
(X) spelat gitarr
(X) sjunger i duschen
( ) har sett någon döende
(X) har vibrerat av nervositet
(X) tagit någon på asset
(X) slängt porslin i väggen
( ) tycker att pengar är viktigare än nåt annat.
(/) gillar inte då folk frågar mig saker.
( ) drömmer ofta mardrömmar
(/)skulle kunna döda för någon.
(/) skulle dö för någon
(X) har ett smeknamn
(X) somnat på golvet
(x) hånglat på tunnelbanan/stationen
( ) åkt buss genom halva sverige
( ) kastat mig framför ett fordon
( ) brutit kontakten med någon för en kyss
(x) tagit min kompis pojkvän (HAHA jag var sex år)
(X) cyklat utan händer
(X) känt mig som ett as
( ) kysst mig själv i en spegel
(X) viskat i någons öra
(X) skrapat upp knäna
(X) tuggat på ett grässtrå
(X) hållit i en orm
(/) varit så full att jag inte kunnat gå
(X) trott att jag varit odödlig
(x) kastat min telefon i vattnet (nja i ett juice glas)
(x) vaknat av att jag gråter
(X) har gråtit i någons närvaro
(X) önskar mig ett liv med en speciell person
(X) har sprungit en kilometer utan uppehåll
( ) har aldrig ätit fisk
(x) har sett en film mer än tjugo gånger
( ) kysser med öppna ögon
( ) gillar att städa
( ) har varit lunarnörd
(X) kan tre eller fler språk
( ) har bra självförtroende
( ) tror på gud
( ) är en negativ jävel
(X) drömt att jag varit död
( ) trivs med min kropp
(X) är dålig på att säga nej
(x) har någon gång känt dödslängtan
(x) avskyr matte
( ) har varit på hultsfredsfestivalen
( ) har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(X) hade gosedjur som liten
(x) har förlorat en nära vän
( ) är emot abort
( ) faller nästan alltid för fel personer
(x) skulle kunna ge vad som helst för en speciel person just nu.
(x) gillar muskler
( ) hatar mjölk
(x) vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
( ) tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
( ) har snusat
(X) har rökt
(X) verkligen hatar att gå till tandläkaren
( ) gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
(X) vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
(x) älskar någon

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: greys såg jag, det var bra :D

2008-02-13 @ 22:00:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Maria

tackar ;)

2008-02-13 @ 22:02:50
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0