Caroline

Ett tag sen nu igen, och som vanligt har mycket hänt sen sist.

Men anyway, nu är nu så det så! Har faktiskt varit ute med min hund idag, och det var ju skönt men det kunde ju ha varit skönare eftersom det inte är något fint väder, jamena asså det är ju hur triskt som hällst. Så jag tyckte faktiskt att jag var värd att slappa lite framför tv idag (även om jag faktiskt har gjort det hela helgen) och då blev det sandor/ida, som jag faktiskt tycker är ganska mysig:)
Mum och dad är bjudna på fest idag så det blir bara jag och syrran som är hemma, så vi får se vad vi hittar på. Är rätt hungrig så det kanske är bäst att laga något gott till oss två.



♥Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0