Caroline

Godmorgon eller kanske godförmiddag(?) aja inte för att nån bryr sig.
Nu är det ju inte långt kvar innan det är bal i min skola, eller det är egentligen typ 1 månad men den kommer ju gå snabbt eftersom det händer så mycket sista veckorna i skolan. Men i alla fall, så hade jag tänkt mig att kanske testa mineralsmink eftersom det sägs vara så himla bra, men det låter liksom som det är så himla svårt att få det perfekt.
Så om nån av er kanske har testat mineralsmink, kanske du kan skriva hur det va, och hur resultatet blev?



♥Carro

Kommentarer
Postat av: Annelie T

Det är ju jag som sjunger :)

Jag har en sån där foundation och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med den. Man känner sig jättefräsch i ansiktet och den är lätt att få jämn. Glöm bara inte att grunda med en fuktkräm först, annars kan det kännas lite torrt :P

2008-04-27 @ 21:25:18
URL: http://anneliten.blogg.se
Postat av: Antigon

jag tycker inte att det är någon skillnad mellan mineralsmink och vanligt smink :p

2008-05-02 @ 15:48:06
URL: http://antigons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0