jenny

okej boys, girls and i mitt i mellan. Nu sitter jag upp kurad i min härliga soffa och väntar på att klockan ska bli sju så att jag kan börja gå mot tåget.
Min hals är inte att leka med, känns som sandpapper, huvudet dunkar och foten gör ont. Känns verkligen inte som min vecka iaf. Men det finns en posetiv grej, och det är att min pappa kommer hem IDAG! :) wiie en dag före han brukar. Och nu vet ni ju förstås inte varför han har varit bort men det är för att han jobbar i Karlskrona och Norge under veckodagarna.

Dagens outfit: (inget speciellt eftersom att jag är dunder sjuk)
- Vita strumpbyxor, HM
- Svart klänning, HM
- Svart supersöta jacka, Vero Moda
- Gräddvita new zeeland boots, pappa köpte
- Vit halsduk & vantar, mammas


Kommentarer
Postat av: Jonna

krya på dig:)!

2008-02-07 @ 08:59:03
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: viola

svar: jamen visst vill man! :) vi kan planera en kidnappning tillsammans ;) haha

2008-02-07 @ 13:49:00
URL: http://vajola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0