Caroline

Sitter faktiskt just nu med Christoffers dator (min pojkvän) för asså den är bara så grymt bra! och dessutom ska jag snart se Gossip girl på den, satt då tänkte jag att jag kunde passa på att blogga, efter jenny. För jag hoppas att ni förstår att vi är 3 olika tjejer med 3 olika personligheter. Det är därför vi skriver våra namn som rubrik, så man vet vem det är som skriver:) Men My är ju då i Thailand som sagt.

Men asså jag måste bara fråga, är det bara jag som tycker att det är dåligt att dom ska ha typ ett uppehåll med Gossip girl ända fram till Maj!? uch vad jag blev sur när dom sa det, jag kan ju liksom inte änns hålla mig 1 vecka, fatta då hur det blir för mig nu!!!

Hahah tänk om man hade en sån mobil(?)




♥Carro

Kommentarer
Postat av: Denice

Håller helt klart med dej, jag som typ precis börjat kolla på serien och precis förståt mej på handlingen. Och så ba: Nu är det upphåll tills Maj. Haha, så himmla typiskt..

2008-03-26 @ 15:50:25
URL: http://denices.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0