Caroline

Som vanligt är det bara jag som bloggar, trots att vi faktiskt är 3 olika tjejer som skriver. Men men eftersom de verkar ha tappat suget får väl jag fortsätta med det roliga.
Idag är jag hemma från skolan, kanske inget nytt men ja har fått tillbaks mina utslag från allergichocken, så jag fick åka till doktorn idag. Så jag fick någon medicin som jag hoppas kommer funka eftersom jag nu också har svullnat lite.

Men men hade tänkt glädja mig lite genom att vara med i en tävling som pågår i Mogis blogg. Sjukt härlig tjej verkar det som. Hon själv sponsrar sin tävling vilket inte många gör.
Om jag skulle vara den lyckliga vinnaren skulle jag välja den andra goodibagen som innehöll

Bättre partydress från Monroe Sturegallerian - värde ca 700 kr
-Lip Fusion genomskinligt läppglans från Mrs H (gör läpparna väldigt plutiga o fina)- värde 530 kr
- Halsband från Golddigger NK details - värde ca 700 kr
-Mina favorit ihopplockade NK praliner - värde ca 150 kr


Mer info om tävlingen kan du hitta på hennes blogg



Sen 3 saker som jag ska göra i år för att bli en bättre människa är:
*Börja jobba och tjäna egna pengar så jag slipper fråga mamma och pappa
*Vara mindre egoistisk och faktiskt hjälpa andra, kanske sätta dom framför mig ibland
*Bli mer social och umgås med mina kompisar, samt göra mitt bästa i gymnasiet eftersom det är min framtid som väntar:)


♥Carro, va med och tävla du me!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: gör så :D

2008-05-26 @ 12:33:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klänningen är jätte söt,,men ska inte ha de,,,äger allt för många klänningar...

2008-05-26 @ 12:35:25
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0