Caroline

Åh shit asså vad jobbigt det har varit med bloggen på sistonde. Eftersom våran blogg har typ blivit flyttad måste vi ju logga in på ett annats ställe vilket bara jag visste, så My och Jenny kunde liksom inte blogga innan dem åkte till London. Japp My och Jenny är ju i London vilket jag också skulle ha varit, men ja hoppade av den skolresan och stannade här hemma med Elin istället, fråga mig inte varför för London lockar ju självklar men men det blev lite strul med pengar och dålig info enligt mig satt det passade helt enkelt inte mig. Får åka själv ån gång med Christoffer kanske:) är ju inte helt fel det häller, eller.

Ne men idag stannade jag hemma från skolan eftersom jag inte alls mådde bra imorse, satt får väl ta det lugnt och blogga lite samtidigt som jag kanske måste plugga lite. Men vad ska man annars hitta på då? försej ganska fint väder så man kanske borde gå ut och hämta posten, och passa på att ta en nypa luft.

♥Carro, Chao!

Kommentarer
Postat av: Sabrina Tonårshäxan

cooolt å blogga tre ju!

2008-05-20 @ 06:02:42
URL: http://sabrina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0