jenny

Nu har jag skickat iväg mitt Samhällskunskaps arbete och får verkligen hoppas att det fungerar den här gången. Har prövar cirka fem gånger så nu måste det verkligen gå. Sen hoppas jag även att jag kan få MVG på det. känner att jag verkligen behöver den MVG:t. Nu ska jag börja städa och plocka upp i mitt rum. Ser förjävligt ut ska jag bara be och få tala om. sen blir dte att hoppa in i duschen. sen vid fem så kommer jag att kolla på ''The hills'' jag älskar det programet. Och Lauren har sååå fina kläder!


enkelt men ack så snyggt!

Kommentarer
Postat av: Sabine

hoppas du får mvg:t!

2008-05-08 @ 15:47:57
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sabine

tack så mycket :))
den är från nelly.com, av märket vitamin a.

2008-05-08 @ 16:22:15
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Leia

toppen gillar jag inte alls...men såklart ser den snygg ut på henne, men vad gör inte det?

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0