Caroline

Äntligen hemma! haha aa kanske låter konstigt att jag säger det nu eftersom jag längtade att åka till stan med älskling. Asså bara så ni vet jag bor inte "inne" i stan men inte häller mitt ute i vildmarken om vi säger så.
Men uch har fått ont i fötterna asså, mina skor är typ helt trasiga, men hittade dock inga som föll mig i smaken nu häller. Men aa jag lägger in en bild lite senare på sakerna jag handlade.
Hahah lite roligt asså, jag, My och hennes lillasyrra Linn åkte då in till stan tillsammans då vi sen "slittrades", sen efter en stund träffades vi igen på H&M, och sen när jag hade handlat färdig mina grejer och satt på bussen, kan man ju nästan bara gissa vilka jag träffade igen, My och Linn! hahah roligt asså:)

Men aa fick välkommnane hem från den som rör sig som mest hemma i huset, nämligen min hund Rocky! Så jag tänkte lägga upp en bild på honom som ja tog på Julafton!

image21

♥Carro

Kommentarer
Postat av: evelina

aaw vilken söt vovve :)

2008-02-08 @ 20:43:18
URL: http://grrevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0