Jenny

helvette, jag är som sagt inte smart huvuvd i matte om man säger så. Det måste nog verkligen vara min svagaste sida. Jag fick bara G på provet. men är trots allt glad ändå. Fast ville gära ha VG. men men. Nu sitter jag i min siffa och klagar på hur synd det är om mig. Jag menar jag har svin ont i foten, dunder sjuk och imorgon måste jag till skolan för att göra Nationella skrivdelen som är tre timmar långt. Det är så synd om mig ska ni veta. Hoppas dock att ni andra mår bättre.
Idag har jag iaf suttit och kollat film med min pojkvän Adam som sov här inatt eftersom att han har studiedag idag. Ikväll får jag väl dra mig till centrum och handla godis som jag kan mumsa på imorgon. och just det, så är jag nästan klar med min och Caroline egna idrotts lektion, skööööönt! hoppas ni haden en bra dag. pusspuss

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar; tackar! (:

2008-02-06 @ 15:49:58
URL: http://maliin87.blogg.se/
Postat av: jenna

naw, gumman vad har du blivit för sjuk?

2008-02-06 @ 21:23:58
Postat av: jenny

Jenna: Jadu vad är jag inte för sjuk helt enkelt *snyft*

2008-02-07 @ 06:36:57
URL: http://trion.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0