My

hej på er alla. Hoppas ni har haft en väldigt bra dag för min har varit helt ok. Hm.. vad gjorde jag idag? Juste, jag höll i idrotts lektionen vilket gick ganska så bra. Hoppas på ett någorlunda högt betyg.
Måste bara få säga att det här bloggandet känns ganska meningslöst just nu, när läsar sifrorna inte är specielt höga. haha vet inte om man kan kalla det läsar siffror än. hm.
äsh vi får hålla ut, och kanske någon dag hittar några människor hit och faller för denna super söta blogg.
Vi är då 3 tjejer från RaoulWallenberg skolan i Bromma. (Stockholm)  någon som vet vad jag snackar om? Vad vi tänker blogga om?
får ni se i framtiden:)
puss
// My
435644-2

Kommentarer
Postat av: Ahmeedin (Dino)

Niiiii Är Bäääst

P.S Era blog äger :D:D

2008-02-15 @ 12:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0