Caroline

Är hemma idag igen eftersom jag inte mår så bra. Fick även en allergichock idag efter att ha tagit någon medicin så jag ringde till mamma som fick komma hem med någon medicin. Satt det återstår faktiskt bara att se om det går bort för hittilds har jag fortfarande utslag. Ucch asså vad jag blev rädd när jag såg utslagen på armen.

Igår gick jag ju till ica eftersom jag skulle provjobba där, och jag säger bara SHIIT vad roligt det var! även om det hade blivit något missförstånd så att chefen inte var där som han skulle eftersom han skulle visa mig runt och så. Men det gick hur bra som hällst igår med killen Fredrik som visade mig allt. Så det jag fick göra igår var då att sitta i kassan vilket var lite krångligt i början tack vare alla koder för fruker,grönsaker m.m. men sedan tyckte jag faktiskt att det rullade på, och det var verkligen as roligt! Så nu får jag ju bara vänta och se vad dem tyckte om mig, jag tycker själv att jag skötte mig bra men sedan får jag väl se vad dem tyckte om mig:) vilket jag hoppas va bra!


♥Carro

Kommentarer
Postat av: fanny

stackare, låter inget vidare :( hemma idag jag med :/

2008-05-20 @ 11:47:01
URL: http://faannybackman.blogg.se/
Postat av: Helena

Usch vad jobbigt. Hoppas att du kryar på dig och får en skön dag i alla fall hemma.

2008-05-20 @ 11:55:44
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0