Caroline

Uch vad jag har ont i tänderna, fick nämligen tandställning i undre käken, fy faan! Men aja får väl tänka på att det blir snyggt efter snart 1 år! ahh vad snygg jag kommer bli:P
Har haft lite att göra dom senaste dagarna och mer blir det. Har så himla mycket att göra nu dem här sista veckorna i skolan, och läxer in i det sista om man säger så. Men hoppas på att jag har tid imorgon för hade tänkt att lägga upp massa bilder på saker jag har köpt och sedan några bilder jag tod idag på min kompis Elin. Dom blev verkligen as snygga, och somriga som fan! Eftersom hon har gjort ljusare slingar ser det liksom ännu mer somrigt ut. Men aja ni får väl vänta tills imorgon.
Juste M & J kom hem i typ igår från London så imorgon kommer jag säker få hörra massa saker som hände, har ju hört lite men från annat håll. Men ska inte avslöja något!

♥Carro

Kommentarer
Postat av: LOVISA

SV: det är redan uppätet ;p

2008-05-22 @ 22:32:22
URL: http://onemoretry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0