Caroline

Ska göra ett sista inlägg för idag eftersom jag snart ska gå och duscha och sedan
plugga inför so provet som jag missade tack vare göteborg.
Men imorgon dårå, går jag bara halva dagen ungefär eftersom jag ska till tandläkaren och spänna min tandställning och efter det ska jag faktiskt till frisören och klippa och fixa lite, hoppas bara det blir snyggt. Man vet ju vad man har men aldrig vad man får efter. Det är väl det som alltid är lite skrämande eller är det bara jag som tycker det?

Slänger även in en bild på mig själv så som jag ser ut nu med håret, så kanske jag sätter in en ny imorgon efter frissan.

♥Carro


Kommentarer
Postat av: Kregert

Usch då. Vi har inlämning på hela sveriges historia =/ Lycka till på provet!!

2008-05-13 @ 02:21:15
URL: http://kregert.webblogg.se
Postat av: Lisa

skönt att klippa sig :)

2008-05-13 @ 07:25:36
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0