jenny

Nu sitter dem andra på väg till Göteborg och jag är hemma. Ska åka in till stan för promenera med Tove, rensar tankarna och hon ska köpa nytt löshår. Sen blir dte väl en fika någonstans. Känner verkligen för att sitta ner och bara prata ut. sen måste jag även på något sätt försöka göra så att jag och Adam kan träffas i helgen. Får väl se hur man löser det. Brukar ordna sig till slut. Nej nu måste jag sminka mig lite, behöver ju inte se för jävlig ut bara för att jag känner mig förjävlig. Hoppas att ni får en trevlig dag :)

Kommentarer
Postat av: bea

gud jag är så sjukt sugen på att åka till gbg :P

2008-05-07 @ 13:26:49
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0